Meld je aan voor het Z&K Reviewteam voor de ‘In het diepe’-serie van Manon Borgen

14-06-2022

Onlangs verscheen de 'In het diepe' serie van Manon Borgen. Vaar mee op een zomerse cruise met Lilian door Europa in 'Reis naar Rouen', 'Vaar naar Venetië' en 'Breng me naar Barcelona'. Wij zijn op zoek naar enthousiaste lezers die mee willen doen met het Z&K Reviewteam voor deze e-book serie.

1# - Reis naar Rouen

Als Lilian na haar verbroken relatie bijna verdrinkt in liefdesverdriet, boeken haar ouders een cruise door Europa voor haar. Lilian vindt het niks, ze blijft liever alleen thuis! Ze besluit om haar ouders tevreden te stellen tóch op reis te gaan, maar aan boord heeft ze meteen een confrontatie met de irritante Oliver. Dit wordt een ramp… ‘Reis naar Rouen’ van Manon Borgen is het eerste deel van haar In het diepe-serie. Lees ook ‘Vaar naar Venetië’ en ‘Breng me naar Barcelona’.

2# - Vaar naar Venetië

Lilian heeft eindelijk een meevallertje: haar irritante reisgenoot Oliver blijkt toch wel mee te vallen en Lilian begint zijn gezelschap zelfs steeds meer te waarderen. Het brengt haar in de war; ze had de liefde immers afgezworen. Maar de mysterieuze Oliver lijkt nogal wat geheimen met zich mee te dragen. Is het dan toch te mooi om waar te zijn? ‘Vaar naar Venetië’ is het tweede deel van de In het diepe-serie van Manon Borgen. Benieuwd hoe het verhaal van Lilian verdergaat? Lees dan ook ‘Breng me naar Barcelona’.

3# - Breng me naar Barcelona

De laatste week op Lilians cruise is vol emotie. Als afleiding besluit ze zich te richten op haar to-dolijst en te genieten van de rest van de cruise. Maar dat is nog niet zo makkelijk… Op haar laatste dag in Barcelona zet een onverwachte ontmoeting haar leven totaal op z’n kop. ‘Breng me naar Barcelona’ is het derde en laatste deel van de In het diepe-feelgoodserie van Manon Borgen.

Reviewteam

Als je wordt uitgekozen om deel te nemen aan het Z&K Reviewteam voor de serie 'In het diepe' krijg je van ons de e-books van deze fijne feelgood gemaild. Je hebt na ontvangst twee weken de tijd om het boek te lezen en er een recensie over te schrijven en deze naar ons te sturen en op Boekenwereld.com, Hebban.nl en Goodreads.com te plaatsen. Heb je geen account op Hebban of Goodreads? Dat geeft niet, dan kan je dat overslaan! Aanmelden voor het Z&K Reviewteam? Vul het formulier hieronder in. Dit kan t/m dinsdag 21 juni. Daarna worden de deelnemers uitgekozen. Zij krijgen van ons een mail. Heb je geen mail ontvangen? Dan ben je deze keer helaas niet uitgenodigd.

• Jouw gegevens

•  *
  •  *